Η Μάρθα “κλάψα” γλέντησε την ζωή της

Published on

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ

Αυτό το “Μάρθα κλάψα” της κόλλησε από όλες αυτές τις απίστευτες μελό β΄ διαλογής ταινίες που έπαιξε. Θεωρείται “σύμβολο” της δυστυχισμένης γυναίκας του ελληνικού σινεμά, καθώς ταυτίστηκε με τους δακρύβρεχτους ρόλους, σε βαθμό, που ακόμα και σήμερα, όταν κάποιος θέλει να πει μια γυναίκα κλαψιάρα την αποκαλεί Μάρθα Βούρτση.

Και ενώ όλος ο κόσμος την είχε ταυτίσει με την βασανισμένη, την πονεμένη και την δυστυχισμένη γυναίκα, στην ζωή της η Μάρθα Βούρτση ήταν εντελώς το αντίθετο. Την γλέντησε την ζωή της, την ευχαριστήθηκε και σήμερα (84 ετών), φαίνεται πως έζησε μια υπέροχη ζωή, με γλέντια και έρωτες.

Εμφανίστηκε σε αρκετές ταινίες ερμηνεύοντας κυρίως δραματικούς ρόλους στα λεγόμενα “μελό” της εποχής, (Απόκληροι της κοινωνίας, Καρδιά μου πάψε να πονάς, Με πόνο και με δάκρυα, Κάθε καημός και δάκρυ, Είμαι μια δυστυχισμένη, Φεύγω με πίκρα στα ξένα, Τα δάκρυά μου είναι καυτά, Η δική σου μοίρα με σέρνει, Το φυλακτό της μάνας, Περιφρόνα με, γλυκιά μου κ.α.). Πολλές τέτοιες ταινίες. Πάρα πολλές. Το 1964 – μέσα σε ένα χρόνο – για να φανταστείτε, έκανε 11 τέτοιες ταινίες. Φτηνοπαραγωγές που οι περισσότερες δεν έβγαιναν καν στους καλούς κινηματογράφους της Αθήνας, γι’ αυτό τις έλεγαν Β’ προβολής.

Η Μάρθα Βούρτση γεννήθηκε στην Αθήνα, 12 Οκτωβρίου 1937 από μητέρα ζωγράφο και πατέρα μαέστρο- από τους ιδρυτές της Λυρικής σκηνής το 1942. Ήρθαν στην Αθήνα από την Οδησσό και η μικρή αν και ήταν σε καλλιτεχνικό περιβάλλον έλαβε αυστηρή ρωσική ανατροφή. Η ίδια ανακάλυψε από νωρίς το υποκριτικό της ταλέντο και όταν τελείωσε το σχολείο γράφτηκε στη σχολή του θεάτρου Τέχνης- Καρόλου Κουν. Πριν ακόμα ολοκληρώσει τις σπουδές της, έκανε το ντεμπούτο της στο θέατρο, στον «Πλούτο» του Αριστοφάνη. Το 1958 πραγματοποίησε την επίσημη πρώτη επαγγελματική της εμφάνιση στο σανίδι στην παράσταση «Λοκαντιέρα». Έκτοτε ακολούθησε μια πλούσια θεατρική πορεία, που περιλαμβάνει όλα τα είδη του θεάτρου. Η Μάρθα Βούρτση έχει παίξει αρχαίο θέατρο, κλασικό, σύγχρονο, μιούζικαλ, ηθογραφία ακόμα και επιθεώρηση. Εκτός από υποκριτικό ταλέντο είχε και καλή φωνή.

Και τώρα όλοι αναρωτιόμαστε, μετά από όλη αυτή την ανατροφή, το περιβάλλον, τις σπουδές στο θέατρο Τέχνης και τα πρώτα της βήματα με Αριστοφάνη και Γκολντόνι, πως βρέθηκε να παίζει σ’ αυτές τις άθλιες, χωρίς καμία καλλιτεχνική αξία φτηνοπαραγωγές και να γίνει η βασίλισσα του μελό; Ένας παλιός ηθοποιός μου είπε:

Η συνέχεια εδώ:…nikosonline.gr

Latest articles

ΤΟ ΔΟΛΟ ΤΟ ΛΕΝΕ ΚΑΙ… ”ΛΑΘΟΣ”

Η Ελλάδα, λέει, είναι χώρα ευρωπαϊκή. Εδώ και 45 χρόνια κράτος - μέλος της ευρωπαϊκής οικογένειας. Και η Κηφισιά έγινε ομάδα...

Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΜΕ ΑΕΚ

Ποιος τίγρης; Ο κόσμος πλέον το χώνεψε. Ο παλιός Μελισσανίδης δεν υπάρχει. Ανήκει οριστικά στο παρελθόν. Ο του ποδοσφαίρου...

ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ Ο ΛΑΟΣ

Ο άνδρας απατά την γυναίκα του. Και η γυναίκα του τον απατά, όμως. Συμβαίνει. Όλα συμβαίνουν, κύριε. Όλα όσα μπορείς να φανταστείς...

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΞΕΦΤΥΛΙΣΜΕΝΟΙ

Απίθανο να βρεθούν αντίπαλες δυο ομάδες που διεκδικούν το πρωτάθλημα ή κύπελλο και να μη ξεφτυλιστεί το ποδόσφαιρο. Πιο...

More like this

ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ Σ’ ΟΛΟΥΣ ΤΟ… ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

Αδικήθηκε η ομάδα στον τελικό του κυπέλλου. Έτσι το είδε. Είναι και έτσι; Ας δεχθούμε ότι πράγματι η ομάδα αδικήθηκε. Ο διαιτητής ήταν...

ΜΑΡΑΘΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 38 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑΛΥΤΟΣ

Του Παράλυτου σήμερα, όπως κάθε χρόνο, την τρίτη Κυριακή μετά το Πάσχα. Ένα ακόμα θαύμα του Χριστού. Αληθινό και απίστευτο...

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΥΤΟΥ

Από πιτσιρικάς έχω το ερώτημα κι ακόμα δεν βρήκα την απάντηση, να ικανοποιεί την απορία μου. «Σήκω όρθιος και πάρε το...